Slanje

UNUTRAŠNJI SAOBRAĆAJ (SRBIJA)

  1. Sve narudžbine su procesuirane i poslate do dva radna dana od datuma kada je ona naručena. Ako naručite u petak ili tokom vikenda, Vaša pošiljka će biti poslata najkasnije u utorak. Ne šaljemo pošiljke tokom državnih praznika ili bilo kojim drugim danima koje je Pošta odredila kao neradne.
  2. Dostave se obavljaju putem DExpress-a, tj. njihovom “Danas za sutra” opcijom za slanje.

OTKAZIVANJE NARUDŽBINE

Ukoliko još nismo počeli sa procesuiranjem Vaše narudžbine, pošaljite nam email što pre moguće na hello@malo.rs i mi ćemo Vam odgovoriti da li je otkazivanje bilo uspešno.

Napomena: sve narudžbine se procesuiraju i šalju najkasnije dva radna dana od datuma kada je narudžbina naručena.

VRAĆANJE I ZAMENA PORUDŽBINE

Sve vraćene pošiljke ćemo rado primiti ukoliko Vam artikal ne stoji dobro – u smislu veličine, kao i u slučaju da na artiklu postoji štamparska greška ili je oštećen, ili ako ga prosto više ne želite. Rok za prijavu vraćanja porudžbine je 30 dana od datuma porudžbine. Artikli koji su oštećeni tokom slanja su odgovornost pošiljaoca. MALO d.o.o nije odgovoran za takvu vrstu nastale štete.

Sve vraćene pošiljke je moguće zameniti za drugu veličinu ili artikal iz istog cenovnog ranga, ili za potpuni povraćaj novca umanjen za cenu dostave. Cenu dostave morate u potpunosti Vi da platite, ali ukoliko ustanovimo da je greška nastala sa naše strane (pogrešan ili oštećen artikal), mi ćemo platiti cenu dostave.

Kako bismo mogli da prihvatimo vraćen artikal, morate nas obavestiti slanjem emaila na hello@malo.rs ne kasnije od 3 dana kada primiš pošiljku.

VAŽNO

Dokle god Vaša pošiljka ne dođe do MALO d.o.o, stanje u kojem ga šaljete nazad je Vaša odgovornost. MALO d.o.o nije odgovoran za bilo kakve artikle koji su oštećeni tokom dostave, ili za bilo kakva oštećenja pre nego što su artikli dostavljeni.

Nećemo menjati artikle koji su vidno oštećeni usled korišćenja; koji su pocepani, istegnuti ili flekavi. Svi proizvodi moraju da se vrate u stanju u kojem su došli (od nas) u originalnom neoštećenom pakovanju.

Ukoliko u međuvremenu ponestane zamenskih artikala za onaj koji ste naručili, ponudićemo Vam kupon za bilo koji proizvod u našoj radnji u istom cenovnom rangu artikla koji ste nam poslali nazad.